中免状∽3_14_3_1

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 3_14_3_1

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: 3

概要-群: 14

概要-体: 3

概要-部: 1

概要-名称: 中免状

概要-物的状態-長さ: 392

概要-物的状態-幅: 528

概要-物的状態-縦: 236

概要-物的状態-横: 194

概要-物的状態-返: 反

概要-物的状態-角度: 270

概要-物的状態-折: 二つ以上他

形態・形式情報-資源タイプ: 包装

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 11証書(賞・証書・証明書・履歴書)

内容記述: 3-14-3-2を包んでいる紙。

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

調査年月日: 2005/05/16

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

裏免状∽3_14_4_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

裏組免状∽3_14_4_2_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

包紙∽3_14_20_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

免状∽3_14_3_2_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(紙)∽3_14_112

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

奥組免状∽3_14_20_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies