外交関係公表集(昭和十八年度)∽A-1-92

Type
Book
Issued
1944/3/
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-1-92

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 1

概要-体: 92

概要-名称: 外交関係公表集(昭和十八年度)

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 19

成立年代-月: 3

概要-作成: 外務省弘報部

概要-物的状態-長さ: 210

概要-物的状態-幅: 150

概要-物的状態-高さ: 18

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

内容記述: 表紙に「昭和十九年三月」とあり。

言語: ja

年代範囲: 昭和戦中

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

新聞紙出版物取締法規沿革集∽A-2-9

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

第八十四回事業報告書∽A-1-82

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

第八十五回事業報告書∽A-1-83

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

当用漢字音訓表∽A-2-49

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

第七十八回事業報告書∽A-1-73

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

第九十七回事業報告∽A-1-76

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies