新聞の今昔②の記事∽I_4_131

Type
Book
Issued
1962-10-22
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: I_4_131

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: I

概要-群: 4

概要-体: 131

概要-名称: 新聞の今昔②の記事

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 37

成立年代-月: 10

成立年代-日: 22

概要-作成: 美土路昌一

概要-物的状態-長さ: 225

概要-物的状態-幅: 132

形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05研究論考・講義・学術研究内容

言語: ja

過程: その他の過程

資源状態: 単紙/単体

備考: M2階でG4の付箋あり。

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

新聞の今昔⑦の記事∽I_4_136

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞の今昔④の記事∽I_4_133

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞の今昔⑤の記事∽I_4_134

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞の今昔③の記事∽I_4_132

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞の今昔⑥の記事∽I_4_135

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞の今昔①の記事∽I_4_130

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies