石井記者証言拒否事件控訴判決全文∽A-2-91

Type
Book
Issued
1950-07-19
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-2-91

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 2

概要-体: 91

概要-名称: 石井記者証言拒否事件控訴判決全文

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 25

成立年代-月: 7

成立年代-日: 19

概要-物的状態-長さ: 250

概要-物的状態-幅: 182

概要-物的状態-高さ: 12

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

内容記述: 「昭和二十五年七月十九日東京高等裁判所」とある

言語: ja

年代範囲: 昭和戦後

過程: その他の過程

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

第九十七回事業報告∽A-1-76

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

記者教育実施につき当路諸賢に建言す∽A-2-12

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

『安寧秩序ヲ紊ス』ナル観念ノ変遷∽A-1-78

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

第九十四回事業報告書∽A-1-85

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

第九十三回事業報告書∽A-1-84

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

第七十九回事業報告書∽A-1-89

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies