記者教育実施につき当路諸賢に建言す∽A-2-12

Type
Book
Issued
1937/2/
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-2-12

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 2

概要-体: 12

概要-名称: 記者教育実施につき当路諸賢に建言す

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 12

成立年代-月: 2

概要-作成: 小野秀雄

概要-物的状態-長さ: 223

概要-物的状態-幅: 152

概要-物的状態-高さ: 1

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

言語: ja

年代範囲: 昭和戦前

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

新聞教育の手引―実験学校の中間報告―∽A-1-80

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

当用漢字音訓表∽A-2-49

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

石井記者証言拒否事件控訴判決全文∽A-2-91

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

独立日本の進路∽A-2-74

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本新聞紙の『中立性』について[その成立過程と社会的条件]∽A-2-113

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本の建国と国礼∽A-2-35

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies