今、ネイソン・ホールが生きていれば、彼は我慢したのでしょうか∽86

Type
Book
Issued
1918
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 86

枚数: 1

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 外務省情報部が収集・所蔵していた資料で、旧新聞研究所の何初彦教授によって収集・受け入れられた資料。

概要-名称: 今、ネイソン・ホールが生きていれば、彼は我慢したのでしょうか

概要-作成: -

概要-物的状態-長さ: 707

概要-物的状態-幅: 532

デジタルデータ関連-デジタル化の有無: デジタル化済

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画

内容記述: W.S.S.War Savings StampsIssued by the United States GovernmentW.S.S.War Savings StampsIssued by the United States GovernmentNathan HaleWould Nathan Hale hold back if he were here today?Then why do you fail to meet to the fullest extent of your ability every call of your country?Do not expect the children to buy all the thrift stamps and war savings certificates. You must not permit America to fail in the war savings campaign.Buy thrift stamps and war savings certificates today, tomorrow and every day.(ネイソン・ホール今、ネイソン・ホールが生きていれば、彼は我慢したのでしょうかそれならばなぜ、あなたの国のよびかけに対してあなたは十分対応しないのか?子どもたちが節約切手や戦時貯切手を購入することを期待すべきではないあなたは、アメリカの戦時貯蓄運動を失敗させてはならない節約切手や戦時貯蓄切手を、今日、明日、そして毎日購入しましょう)

寄与者: 印刷所:-

内容分類: 戦時貯蓄/切手

制作国: アメリカ

クライアント: -

版式: 凸版

版式詳細: 線画凸版/活版

版式備考: -

色数: 1色

色名: 赤茶

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

彼は賢いので、可能ならば彼は購入するでしょう∽128

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

6月28日は、国家戦時貯蓄の日です∽35

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

彼らは自らの命を捧げた∽113

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

栄誉の旗∽122

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

貯蓄切手を購入しましょう∽44

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

子供たちのために蓄えているか?∽602

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies