冊子等が入っていた封筒∽I_4_201_24
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_201_24
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 201
概要-部: 24
概要-名称: 冊子等が入っていた封筒
概要-物的状態-長さ: 360
概要-物的状態-幅: 225
形態・形式情報-資源タイプ: 封筒or袋
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 99包紙・仕切りなど
内容記述: Editor&Pulisherのもの。表に「ファッショ」「統制」「日本統制関係」などがメモ書きされている
言語: ja/en
過程: その他の過程
資源状態: 単紙/単体
備考: M2階でG4の付箋あり。I-4-201-1からI-4-201-23までこの封筒に入っていたもの
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

新大阪が入っていた封筒∽I_4_93_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

記事等がはいっていた封筒∽I_4_223_28
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

記事が入っていた封筒∽I_4_224_15
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

記事等がはいっていた封筒∽I_4_221_14
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

原稿等が入っていた封筒∽I_4_222_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

記事の入っていた封筒∽I_4_125_17
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies