(英文雑誌合冊)∽B-2-3-1-30
Type
Book
Issued
1933-04-19
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: B-2-3-1-30
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: B
概要-群: 2
概要-体: 3
概要-部: 1
概要-枝: 30
概要-名称: (英文雑誌合冊)
概要-物的状態-資料アイテムの量: 5
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
内容記述: Newspaperdom, The Nation, THE FOURTH ESTATE, EDITOR&PUBLISHER(2冊)の4冊が合冊されている
言語: en
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
備考: 1918,1921年付の英文雑誌5冊、糸でまとめられている。一番上に「雑誌、洋書」ラベルあり
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(ドイツ語雑誌)∽B-2-3-1-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ドイツ語雑誌残片)∽B-2-3-1-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

ドイツ語雑誌(6冊一括)∽B-2-4-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ロシア語雑誌2)∽B-2-3-1-95
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ドイツ語雑誌残片)∽B-2-3-1-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ロシア語雑誌1)∽B-2-3-1-94
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies