(ドイツ語雑誌残片)∽B-2-3-1-3

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: B-2-3-1-3

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: B

概要-群: 2

概要-体: 3

概要-部: 1

概要-枝: 3

概要-名称: (ドイツ語雑誌残片)

概要-物的状態-資料アイテムの量: 1

概要-物的状態-長さ: 320

概要-物的状態-幅: 233

形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類

内容記述: ドイツ語雑誌残片2

言語: de

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

備考: 1枚あり、破損あり

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(ドイツ語雑誌残片)∽B-2-3-1-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ドイツ語の新聞残片)∽B-1-1-6-27

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ドイツ語の新聞残片)∽B-1-1-6-26

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ドイツ語雑誌)∽B-2-3-1-5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ドイツ語の雑誌)∽B-1-1-6-28

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ドイツ語の雑誌)∽B-1-1-6-29

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies