新聞記者法要綱案∽I_4_201_15

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: I_4_201_15

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: I

概要-群: 4

概要-体: 201

概要-部: 15

概要-名称: 新聞記者法要綱案

概要-物的状態-長さ: 256

概要-物的状態-幅: 180

概要-物的状態-高さ: 2

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

内容記述: 極秘の印あり。表紙いれて14ページ。

言語: ja

過程: その他の過程

資源状態: 冊子/綴

備考: M2階でG4の付箋あり。

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

新聞新體制確立要綱∽I_4_26_11

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞紙法改正要綱および記者法草案∽I_4_201_11

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

記者法素案∽I_4_201_5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞登録法∽I_4_201_7

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

記者登録に関する法律∽I_4_201_10

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

第二十回新聞大会参加者名簿∽I_4_11

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies