新聞新體制確立要綱∽I_4_26_11

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: I_4_26_11

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: I

概要-群: 4

概要-体: 26

概要-部: 11

概要-名称: 新聞新體制確立要綱

概要-物的状態-長さ: 257

概要-物的状態-幅: 185

概要-物的状態-高さ: 1

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

内容記述: 満州の新聞の体制に関する要綱。7枚綴り。

言語: ja

過程: その他の過程

資源状態: 冊子/綴

備考: M2階でG4の付箋あり。

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

新聞記者法要綱案∽I_4_201_15

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞紙法改正要綱および記者法草案∽I_4_201_11

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本新聞会定款および日本新聞会統制規定∽I_4_201_4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞登録法∽I_4_201_7

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞の読みかた∽I_4_117_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 8」の記事∽I_4_27_4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies