太陽臨時増刊 新法令∽A-1-193
Type
Book
Issued
1896-5-15
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-1-193
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 1
概要-体: 193
概要-名称: 太陽臨時増刊 新法令
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 29
成立年代-月: 5
成立年代-日: 15
概要-作成: 博文館
概要-物的状態-長さ: 225
概要-物的状態-幅: 148
概要-物的状態-高さ: 13
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 太陽
抜き取り雑誌記述-号名称(特集号など): 臨時増刊 新法令
出版者: 博文館
言語: ja
年代範囲: 明治時代
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

明治大正半百年記念号∽A-2-65
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

時事新報 第1227号∽A-2-172
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日刊 新聞興信所報 1000号記念∽A-1-195
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞時代 第2091号臨時増刊∽G-10-2-4-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞時代 第2144号臨時増刊∽G-10-2-4-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞時代 第2117号臨時増刊∽G-10-2-4-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies