東亜日報∽A-1-154

Type
Book
Issued
1923-05-11
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-1-154

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 1

概要-体: 154

概要-名称: 東亜日報

成立年代-元号: 大正

成立年代-年: 12

成立年代-月: 5

成立年代-日: 11

概要-作成: 韓基岳

概要-物的状態-長さ: 552

概要-物的状態-幅: 411

形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類

内容記述: 号外

抜き取り雑誌記述-雑誌名: 東亜日報

抜き取り雑誌記述-号名称(特集号など): 号外

出版者: 東亜日報社

言語: ko

年代範囲: 大正時代

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

東亜日報 八八二号∽A-1-155

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東亜公論社通信 No.1∽A-1-205

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

明治大正半百年記念号∽A-2-65

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

絵入朝野新聞号外∽A-2-11

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

太陽臨時増刊 新法令∽A-1-193

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

中華日報∽A-1-150

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies