香港新聞 巻之一、二∽C-2-3-21-2
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-2-3-21-2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 2
概要-体: 3
概要-部: 21
概要-枝: 2
概要-名称: 香港新聞 巻之一、二
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 225
概要-物的状態-幅: 155
概要-物的状態-高さ: 7
形態・形式情報-資源タイプ: 和装版本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類
内容記述: 和綴じ本
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 香港新聞
抜き取り雑誌記述-巻/輯/編/年(Vol.): 1巻
抜き取り雑誌記述-号(No.): 2号
出版者: 老皀館
言語: ja
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料
官版 香港新聞∽C-2-3-21-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
香港新聞 巻1(咸豊辛酉)・2(同治壬戌)∽H-25
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
六合叢談 第二巻一二∽C-2-3-20-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
新聞切抜(香港日報)∽C-1-1-44-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
六合叢談 臺二∽C-2-3-20-7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
海外新聞 巻之5 壬戌(文久2年)8月 洋書調所訳 毎集活版∽H-2-7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies