新聞切抜(香港日報)∽C-1-1-44-2
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-1-1-44-2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 1
概要-体: 1
概要-部: 44
概要-枝: 2
概要-名称: 新聞切抜(香港日報)
成立年代-元号: 中華民国
成立年代-年: 27
成立年代-月: 2
成立年代-日: 16
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 265
概要-物的状態-幅: 396
概要-物的状態-縦: 202
概要-物的状態-横: 284
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類
索引事項-関係地-地域名: 香港
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 香港日報
言語: zh
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料
大公報∽C-1-1-42-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
民衆報 第十二期∽C-1-1-44-10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
全閩新日報 二期星∽C-1-1-44-11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
民衆報 第八期∽C-1-1-44-9
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
香港日報 第10093号∽G-10-2-3-84
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
新申報 第九百廿四号∽C-1-1-44-13
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies