『考古』∽11_11_1_2_2-1
Type
Book
Issued
/4/23
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 11_11_1_2_2-1
概要-箱: 11
概要-群: 11
概要-体: 1
概要-部: 2
概要-枝: 2-1
概要-名称: 『考古』
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 33
成立年代-月: 4
成立年代-日: 23
概要-物的状態-長さ: 223
概要-物的状態-幅: 152
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 270
概要-物的状態-折: なし
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 考古学会の雑誌。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 考古
抜き取り雑誌記述-巻/輯/編/年(Vol.): 1
抜き取り雑誌記述-号(No.): 3
言語: ja
調査年月日: 2005/07/04
備考: 坪井の論説「東京市芝公園古墳実査の結果(承前)」の部分が抜け落ちている
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

『考古』∽11_11_1_2_2-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

○東京市芝公園古墳實査の結果 ◎東京市芝公園古墳實査の結果(承前) (雑誌抜き取り綴り)
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

『考古』∽11_11_1_2_5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

考古学會雑誌 第二編第九号∽5_10_7_2_50-3-31
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東洋学藝雑誌 第弐百弐拾壱号∽5_10_7_2_50-3-32
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

『考古』∽11_11_1_2_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies