『考古』∽11_11_1_2_2-2
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 11_11_1_2_2-2
概要-箱: 11
概要-群: 11
概要-体: 1
概要-部: 2
概要-枝: 2-2
概要-名称: 『考古』
概要-物的状態-長さ: 223
概要-物的状態-幅: 300
概要-物的状態-縦: 223
概要-物的状態-横: 150
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 270
概要-物的状態-折: 一つ折り
概要-物的状態-面: 右半面
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 「考古」に所収されている論文(11~14頁)。抜け落ちたものと思われる。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 考古
抜き取り雑誌記述-巻/輯/編/年(Vol.): 1
抜き取り雑誌記述-号(No.): 3
抜き取り雑誌記述-頁/面: 11~14
言語: ja
調査年月日: 2005/07/04
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

『考古』∽11_11_1_2_2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人種と美術∽11_10_31
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

エジプト文法雑話∽11_10_12
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

太古エジプトの記録は如何なる方法を以て書かれしか∽11_10_32
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(古代の絵画彫刻に在る左右の手の混乱)∽11_10_18
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

古代の絵画彫刻に在る左右の手の混乱∽11_10_20
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies