注入工事実施例∽5_3_17_2_12
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_3_17_2_12
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 3
概要-体: 17
概要-部: 2
概要-枝: 12
概要-名称: 注入工事実施例
概要-作成: 大林組
概要-物的状態-長さ: 255
概要-物的状態-幅: 362
概要-物的状態-縦: 255
概要-物的状態-横: 181
概要-物的状態-角度: 0
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
内容記述: シールド坑内湧水対策,漏気防止注入工事の発注などのかかわる書類の複写。
言語: ja,en
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2004/07/14
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

OWS工法について∽5_3_17_2_17
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

資料篇「薬液の記述要領(例)」∽5_3_17_2_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

図-○・○ γ線密度系による効果検討の一例∽5_3_17_2_6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

地盤注入工法の指針と解説∽5_3_17_2_11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

ポンプ注入方式系統図二工程式(等量配合)∽5_3_17_2_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎君を憶ふ(3)(雑誌切抜)∽5_5_54_2_1-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies