(ノート)文科大学人類学∽4-20-2-1
Type
Book
Issued
1904-09-22
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 4-20-2-1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 4
概要-群: 20
概要-体: 2
概要-部: 1
概要-名称: (ノート)文科大学人類学
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 37
成立年代-月: 9
成立年代-日: 22
概要-物的状態-長さ: 129
概要-物的状態-幅: 81
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 10メモ・草稿・スケッチ
索引事項-組織団体名: 文科大学
内容記述: 明治37年9月22日より。
言語: ja,en
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(ノート)華族会館諸話 人類学∽4-20-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東京帝国大学理科大学 人類学教室展覧会 参観案内∽4-5-02-02-04
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(冊子)理学博士坪井正五郎君演説 人類思想の伝承∽4-15-6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(冊子)理学博士坪井正五郎君演説 南洋土人の話∽4-14-7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)刑事人類学万国会議報告∽4-12-30
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東京帝国大学理科大学 人類学教室展覧会 参観案内∽4-5-02-02-06
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies