東京新聞評判(袋)∽C-2-3-34-19

Type
Book
Issued
1920-04-22
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: C-2-3-34-19

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: C

概要-群: 2

概要-体: 3

概要-部: 34

概要-枝: 19

概要-名称: 東京新聞評判(袋)

概要-物的状態-資料アイテムの量: 1

概要-物的状態-長さ: 212

概要-物的状態-幅: 140

概要-物的状態-高さ: 1

形態・形式情報-資源タイプ: 封筒or袋

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 99その他の内容

内容記述: 東京新聞評判と鉛筆で書かれた袋。

言語: ja

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

東京新聞評判録∽C-2-3-34-20

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

小野秀雄氏宛手紙 袋∽C-2-3-33-62

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

小野秀雄氏方新聞学会宛の手紙封筒∽C-2-3-35-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

小野秀雄氏宛封筒∽C-2-3-35-29

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

小野秀雄氏宛封筒∽C-2-3-35-27

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

学会∽C-2-3-33-57

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies