雑誌切抜き∽3_26_13_1
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 3_26_13_1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: 3
概要-群: 26
概要-体: 13
概要-部: 1
概要-名称: 雑誌切抜き
概要-物的状態-長さ: 255
概要-物的状態-幅: 373
概要-物的状態-縦: 130
概要-物的状態-横: 186
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 270
概要-物的状態-折: 二つ折り
概要-物的状態-面: 左上
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 雑誌の記事の切り抜き。(途中から)
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/06/06
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(雑誌切り抜き)∽3_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

響き言葉(雑誌切抜)4∽3_26_13_6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

四十六夜三十二夢(雑誌切抜)5∽3_26_13_11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

四十六夜三十二夢(雑誌切抜)4∽3_26_13_10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

雑誌切抜き「指字新案」 ∽3_26_13_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

響き言葉(雑誌切抜)1∽3_26_13_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies