(雑誌切り抜き)∽3_2_2
Type
Book
Issued
1891//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 3_2_2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: 3
概要-群: 2
概要-体: 2
概要-名称: (雑誌切り抜き)
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 24
概要-物的状態-長さ: 132
概要-物的状態-幅: 70
概要-物的状態-縦: 67
概要-物的状態-横: 70
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 90
概要-物的状態-折: 一つ折り
概要-物的状態-面: 上半面
形態・形式情報-資源タイプ: 玩具or遊戯物
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: どこかの雑誌から切り抜いたか?写真鏡の切り抜き。
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/02/14
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

雑誌切抜き∽3_26_13_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

響き言葉(雑誌切抜)4∽3_26_13_6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

響き言葉(雑誌切抜)3∽3_26_13_5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

響き言葉(雑誌切抜)2∽3_26_13_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

響き言葉(雑誌切抜)1∽3_26_13_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

習慣の由来(雑誌切抜)∽3_26_13_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies