中華日報∽A-1-150

Type
Book
Issued
1946-02-19
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-1-150

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 1

概要-体: 150

概要-名称: 中華日報

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 21

成立年代-月: 2

成立年代-日: 19

概要-作成: 古文鑑

概要-物的状態-長さ: 544

概要-物的状態-幅: 402

形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類

抜き取り雑誌記述-雑誌名: 中華日報

出版者: 東京中華日報社

言語: ja

年代範囲: 昭和戦後

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

中原報∽A-1-151

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日刊 新聞興信所報 1000号記念∽A-1-195

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞社説 15号∽A-1-186-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞社説 17号∽A-1-186-3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞社説 16号∽A-1-186-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

国際文化 18∽A-1-204

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies