岡田啓介回顧録∽A-2-31

Type
Book
Issued
1950-12-25
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-2-31

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 2

概要-体: 31

概要-名称: 岡田啓介回顧録

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 25

成立年代-月: 12

成立年代-日: 25

概要-作成: 岡田啓介

概要-物的状態-長さ: 185

概要-物的状態-幅: 137

概要-物的状態-高さ: 21

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 08文芸一般

索引事項-関係地-地域: 139.75717829999996,35.6911754

出版者: 毎日新聞社

言語: ja

年代範囲: 昭和戦後

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

七十七年の回顧∽A-2-33

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞事始め∽A-2-53

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

暴動学生問題と朝日新聞社批判∽A-2-51

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

文芸春秋増刊∽A-2-44

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

放送夜話∽A-2-83

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

柳北遺稿 上巻∽A-1-5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies