しんぶん創世記∽A-2-47

Type
Book
Issued
1968-06-10
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-2-47

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 2

概要-体: 47

概要-名称: しんぶん創世記

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 43

成立年代-月: 6

成立年代-日: 10

概要-作成: 島崎憲一

概要-物的状態-長さ: 188

概要-物的状態-幅: 135

概要-物的状態-高さ: 16

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 08文芸一般

索引事項-関係地-地域: 139.76740610000002,35.6720558

出版者: 広済堂出版

言語: ja

年代範囲: 昭和戦後

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

世界のラジオとテレビジョン∽A-2-57

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

泣虫記者∽A-2-79

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

柳北遺稿 上巻∽A-1-5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

羯南と蘇峰∽A-2-68

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

放送夜話∽A-2-83

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞事始め∽A-2-53

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies