坪井博士欧州漫遊談∽5_18_56
Type
Book
Issued
1908/3/
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_18_56
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 18
概要-体: 56
概要-名称: 坪井博士欧州漫遊談
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 209
概要-物的状態-幅: 175
概要-物的状態-返: 反
概要-物的状態-角度: 0
概要-物的状態-折: なし
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: ヨーロッパに旅行した際の見聞を述べている。[校友]との書き込みあり。蒟蒻版か。
言語: ja
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 綴
調査年月日: 2005/01/28
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(雑誌抜き取り綴り)∽5_18_103
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

名士講演(其十七)、埃及考古談∽5_14_1_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井博士の御近信(雑誌切抜き綴じ)∽5_6_2_2_6-2-10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(坪井博士談)(雑誌抜き取り綴じ)∽5_10_6_2_38
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

海外旅行談(雑誌抜き取り綴り)∽5_18_71
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌抜取)世界一周談(其一)∽5_18_49_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies