『米英世界征服の野望を破碎せよ』∽I_4_12
Type
Book
Issued
/12/22
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_12
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 12
概要-名称: 『米英世界征服の野望を破碎せよ』
成立年代-月: 12
成立年代-日: 22
成立年代-備考: 表紙に記載。ただし西暦なし
概要-物的状態-長さ: 260
概要-物的状態-幅: 185
概要-物的状態-高さ: 3
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
内容記述: 大東亞青少年総蹶運動に於ける天羽情報局総裁放送
言語: ja
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 束/括
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

世界の動き No.199∽I_4_138_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界の動き No.201∽I_4_138_10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「世界の動き」 No.214 ∽I_4_53
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞紙法改正要綱および記者法草案∽I_4_201_11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本新聞会定款および日本新聞会統制規定∽I_4_201_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界を支配する請う広告横丁/世論製造者の内幕∽I_4_90
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies