大公報∽C-1-1-42-2
Type
Book
Issued
1938-05-25
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-1-1-42-2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 1
概要-体: 1
概要-部: 42
概要-枝: 2
概要-名称: 大公報
成立年代-元号: 中華民国
成立年代-年: 29
成立年代-月: 2
成立年代-日: 27
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 415
概要-物的状態-幅: 555
概要-物的状態-縦: 282
概要-物的状態-横: 220
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類
索引事項-関係地-地域名: 香港
言語: zh
年代範囲: 昭和戦中
過程: 完成・公刊形態
資源状態: その他
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

新聞切抜(香港日報)∽C-1-1-44-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

鷺江画報 第二号∽C-1-1-14
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

全閩新日報 二期星∽C-1-1-44-11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

中華民国日報 第三二二五号∽C-2-1-9-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

亜細亜画報 五月号∽C-1-1-6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

民衆報興亜紀念特刊 五期星∽C-1-1-44-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies