アイヌ熊狩男の愛情(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_19
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_4_19
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 4
概要-体: 19
概要-名称: アイヌ熊狩男の愛情(雑誌切抜き綴じ)
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 262
概要-物的状態-幅: 180
概要-物的状態-角度: 270
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: アイヌの熊狩りに関する聞き書き。
言語: ja
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 綴
調査年月日: 2004/07/20
備考: 書き込み「四十四年二月青年團二巻二号」とあり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

アイヌの人情話し(雑誌抜き取り綴じ)∽5_10_7_2_6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

北海道アイヌと樺太アイヌとの風俗習慣比較(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_16
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_12
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講演「諸人種風習奇談(続)」(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_26
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

アイヌの人情話し(雑誌抜き取り綴じ)∽5_10_6_2_18
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

樺太の美術(雑誌切綴)∽5_4_14
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies