(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_12
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_4_12
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 4
概要-体: 12
概要-名称: (雑誌切抜き綴じ)
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 235
概要-物的状態-幅: 155
概要-物的状態-角度: 90
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: ヨーロッパにおける滞在記を人類学雑誌に載せたものを,切抜きして併せたもの。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 人類学雑誌
言語: ja,en
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 綴
調査年月日: 2004/07/20
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_13
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

短身黄色果して耻づ可きか(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_23
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講演「諸人種風習奇談(続)」(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_26
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界婦人談(其三)(雑誌切抜き綴じ)∽5_6_2_2_6-2-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界婦人談(其四)(雑誌切抜き綴じ)∽5_6_2_2_6-2-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界婦人談(其六)(雑誌切抜き綴じ)∽5_6_2_2_6-2-6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies