左右尊卑考 全∽5_4_137

Type
Book
Issued
1908-02-25
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_4_137

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 4

概要-体: 137

概要-名称: 左右尊卑考 全

成立年代-元号: 明治

成立年代-年: 43

成立年代-月: 3

成立年代-日: 25

概要-作成: 松本真弦

概要-物的状態-長さ: 155

概要-物的状態-幅: 222

概要-物的状態-角度: 270

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

内容記述: 宮中を中心とした礼席の順位に関する考察。

言語: ja

資源状態: 冊子

調査年月日: 2004/08/09

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

御座位左右考∽5_18_23

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技藝 看板考∽5_4_3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技芸看板考∽13_1_13_2_3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講話会談話筆記 第25∽5_17_38

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

講話会講義筆記 第68∽5_17_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技藝 看板考∽5_4_5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies