工商技藝 看板考∽5_4_5
Type
Book
Issued
1887/10/
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_4_5
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 4
概要-体: 5
概要-名称: 工商技藝 看板考
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 20
成立年代-月: 10
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 183
概要-物的状態-幅: 122
概要-物的状態-角度: 90
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 各種看板を考察したもの。所々に正五郎が描いた挿絵がある。5-4-3に同じ。
言語: ja,en
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 冊子
調査年月日: 2004/07/20
備考: 版権免許取得日として、「明治二十年九月二十日版権免許」と奥付に書かれている。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

工商技藝 看板考∽5_4_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技藝 看板考∽5_4_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技藝 看板考∽5_4_9
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

【工商技芸】 看板考 ∽4-2-03
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

【工商技芸】 看板考 ∽4-2-06
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技芸看板考∽13_1_13_2_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies