(通知)∽3_3_15_6_2
Type
Book
Issued
1919/4/
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 3_3_15_6_2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降 図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: 3
概要-群: 3
概要-体: 15
概要-部: 6
概要-枝: 2
概要-名称: (通知)
成立年代-元号: 大正
成立年代-年: 8
成立年代-月: 4
概要-物的状態-長さ: 352
概要-物的状態-幅: 241
概要-物的状態-縦: 127
概要-物的状態-横: 170
概要-物的状態-返: 反
概要-物的状態-角度: 180
概要-物的状態-折: 二つ折り
概要-物的状態-面: 左上
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
内容記述: 水泳成績について保証人に通知する旨の文書。
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/02/15
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(坪井忠二水泳成績)∽3_3_15_6_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

大正七年度水泳場概況∽3_3_15_6_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

樺太移住手引草∽3_9_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(行程表)∽3_3_15_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

ネープルスの爪楊枝∽3_32_4_2_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(番組表)∽3_3_15_5_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies