(行程表)∽3_3_15_4
Type
Book
Issued
1918-10-17
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 3_3_15_4
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: 3
概要-群: 3
概要-体: 15
概要-部: 4
概要-名称: (行程表)
成立年代-元号: 大正
成立年代-年: 7
成立年代-月: 10
成立年代-日: 17
概要-物的状態-長さ: 236
概要-物的状態-幅: 325
概要-物的状態-縦: 122
概要-物的状態-横: 166
概要-物的状態-返: 反
概要-物的状態-角度: 0
概要-物的状態-折: 二つ折り
概要-物的状態-面: 右下
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
内容記述: 旅行のものと思われる行程表。
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/02/15
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(番組表)∽3_3_15_5_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東京府立第一中学校秋季運動会執行順序∽3_3_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(一覧表)∽3_8_3_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(一覧表)∽3_8_3_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(香典一覧)∽3_2_17_2_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

奥組免状∽3_14_20_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies