(抜刷送付につき書状)∽2-4-2-2

Type
Book
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 2-4-2-2

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

概要-箱: 2

概要-群: 4

概要-体: 2

概要-部: 2

概要-名称: (抜刷送付につき書状)

概要-物的状態-長さ: 250

概要-物的状態-幅: 180

概要-物的状態-縦: 64

概要-物的状態-横: 180

概要-物的状態-返: 反

概要-物的状態-角度: 0

概要-物的状態-折: 二つ以上他

概要-物的状態-面: 最上

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 09手紙・便り

内容記述: 蘭学者の遺跡の研究として坪井信道の墓石も調査し、蘭学資料研究会で報告してので、その抜き刷りを坪井誠太郎へ送付する旨の書状。

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(坪井信道元門下生よりの聞き書きを記載した手紙)∽2-7-1-2-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(書付)∽5_8_2_2_8

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井誠太郎(宛)∽2-8-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井航三(宛)∽5_10_5_2_2-14-2-13

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(坪井直子墓碑銘拓本)∽5_18_99

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(帯)∽5_10_5_2_2-14-2-22

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies