特集 教育テレビジョン 現状と将来を探る∽I_4_102
Type
Book
Issued
1959-12-01
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_102
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 102
概要-名称: 特集 教育テレビジョン 現状と将来を探る
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 34
成立年代-月: 12
成立年代-日: 1
概要-物的状態-長さ: 180
概要-物的状態-幅: 255
概要-物的状態-高さ: 2
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
内容記述: 旬刊「学園通信」第219号。全7ページ。
言語: ja
過程: ゲラ刷り
資源状態: 単紙/単体
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

旬報カレント No.178∽I_4_138_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

旬報カレント No.142∽I_4_138_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

読売は仏教新聞か 紙面を独占した“聖髪奉迎”特集の記事∽I_4_116_6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日文旬報 32 ∽I_4_31
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

京都新聞 第25000号 記念特集∽I_4_116_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

イジワルな“日本特集” 英紙 社用族から堕胎女性までの記事∽I_4_108_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies