【工商技芸】 看板考 ∽4-2-06

Type
Book
Issued
1887-9-20
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 4-2-06

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 4

概要-群: 2

概要-体: 06

概要-名称: 【工商技芸】 看板考 

成立年代-元号: 明治

成立年代-年: 20

成立年代-月: 9

成立年代-日: 20

概要-作成: 坪井正五郎

概要-物的状態-長さ: 184

概要-物的状態-幅: 129

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

索引事項-人名: 坪井正五郎

内容記述: 看板の変遷と進化を一般にわかりやすく著した刊本。

言語: ja 

著作権: 著作権の保護期間満了

資源状態: 冊子体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

【工商技芸】 看板考 ∽4-2-03

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技藝 看板考∽5_4_3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技藝 看板考∽5_4_4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技藝 看板考∽5_4_5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技藝 看板考∽5_4_9

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

工商技芸看板考∽13_1_13_2_3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies