起請文前書∽G-10-1-1-52

Type
Book
Issued
1811/12 /
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: G-10-1-1-52

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: G 

概要-群: 10

概要-体: 1

概要-部: 1

概要-枝: 52

概要-名称: 起請文前書

成立年代-元号: 文化

成立年代-年: 8

成立年代-月: 12

概要-作成: 根本茂十郎

概要-物的状態-資料アイテムの量: 1

概要-物的状態-長さ: 248

概要-物的状態-幅: 685

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 08文芸一般

言語: ja

資源状態: その他の過程

調査年月日: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

浪人会決議文∽G-6-10

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

出版法(起草案)∽G-10-2-2-8

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「和泉川」下∽G-7-21

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本新聞学会の創立十周年について∽C-2-3-35-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

書状∽G-10-3-1-40

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

天保十何年 御公儀御触之写∽G-10-1-1-4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies