余録日本新聞史の記事∽I_4_81

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: I_4_81

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: I

概要-群: 4

概要-体: 81

概要-名称: 余録日本新聞史の記事

概要-作成: 小野秀雄

概要-物的状態-長さ: 205

概要-物的状態-幅: 118

形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類

内容記述: 「政論新聞時代」が見出し

言語: ja

過程: その他の過程

資源状態: 単紙/単体

備考: M2階でG4の付箋あり。

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

「米国新聞史論 34」の記事∽I_4_27_28

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 84」の記事∽I_4_27_55

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 18」の記事∽I_4_27_12

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 9」の記事∽I_4_27_5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞週間に寄せて(5)の記事∽I_4_125_15

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 38」の記事∽I_4_27_32

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies