日刊 新聞興信所報 1000号記念∽A-1-195
Type
Book
Issued
1931-04-01
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-1-195
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 1
概要-体: 195
概要-名称: 日刊 新聞興信所報 1000号記念
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 6
成立年代-月: 4
成立年代-日: 1
概要-作成: 新聞興信所
概要-物的状態-長さ: 221
概要-物的状態-幅: 155
概要-物的状態-高さ: 3
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 日刊 新聞興信所報
抜き取り雑誌記述-号(No.): 1000
出版者: 西尾昭榮堂
言語: ja
年代範囲: 昭和戦前
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

東亜公論社通信 No.1∽A-1-205
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞社説 15号∽A-1-186-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞社説 16号∽A-1-186-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞社説 17号∽A-1-186-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

三田広告研究 29号∽A-1-198
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

布哇タイムス創刊六十周年記念号[縮小版]∽A-2-142
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies