[ポスター]東京合唱団春季公演∽A-1-130

Type
Book
Issued
1943-06-07
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-1-130

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 1

概要-体: 130

概要-名称: [ポスター]東京合唱団春季公演

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 18

成立年代-月: 6

成立年代-日: 7

概要-作成: 外苑日本青年館

概要-物的状態-長さ: 756

概要-物的状態-幅: 546

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画

言語: ja

年代範囲: 昭和戦中

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

[ポスター]台湾の夕∽A-1-120

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]南進基地台湾展覧会∽A-1-113

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

大日本新名勝遊覧地図∽A-1-131

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]市民の科学教室∽A-1-128

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]星の劇場プラネタリウム∽A-1-129

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]戦時市民生活運動∽A-1-124

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies