(雑誌表紙切抜)∽5_5_54_2_1-1
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_5_54_2_1-1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 5
概要-体: 54
概要-部: 2
概要-枝: 1-1
概要-名称: (雑誌表紙切抜)
成立年代-元号: 大正
成立年代-年: 2
成立年代-月: 7
成立年代-日: 1
概要-物的状態-長さ: 220
概要-物的状態-幅: 105
概要-物的状態-縦: 58
概要-物的状態-横: 111
概要-物的状態-角度: 0
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
内容記述: 「弘道」大正2年7月号(第265号)正義人道の鼓吹。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 弘道
抜き取り雑誌記述-号(No.): 265
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2004/08/17
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(雑誌表紙)∽5_10_7_2_51-2-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正直雑誌第二十号(表紙)∽4-14-15
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌切抜き綴じ)∽5_4_12
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正直雑誌第二号(表紙)∽4-14-7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正直雑誌第一号(表紙)∽4-14-11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

正直雑誌第十七号(表紙)∽4-14-12
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies