(大連からの便り)∽5_1_2_2_2-3-2-2
Type
Book
Issued
/6/30
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_1_2_2_2-3-2-2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 1
概要-体: 2
概要-部: 2
概要-枝: 2-3-2-2
概要-名称: (大連からの便り)
成立年代-月: 6
成立年代-日: 30
概要-作成: ■■■
概要-物的状態-長さ: 194
概要-物的状態-幅: 33
概要-物的状態-縦: 98
概要-物的状態-横: 70
概要-物的状態-角度: A
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 09手紙・便り
内容記述: 地質調査とクラスメイトについて書いてある。
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2004/06/22
備考: 上の続き。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(大連からの便り)∽5_1_2_2_2-3-2-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(大連からの便り)∽5_1_2_2_2-3-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(久連からの便り)∽5_5_46_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井誠太郎(宛)∽5_1_2_2_2-3-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(便り)<誰宛?>∽5_5_56_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(便り)∽5_5_14
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies