アメリカによる英国への敬意∽90
Type
Book
Issued
-
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 90
枚数: 1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 外務省情報部が収集・所蔵していた資料で、旧新聞研究所の何初彦教授によって収集・受け入れられた資料。
概要-名称: アメリカによる英国への敬意
概要-作成: Fred G. Cooper
概要-物的状態-長さ: 710
概要-物的状態-幅: 503
デジタルデータ関連-デジタル化の有無: デジタル化済
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画
内容記述: America's Tribute to Britain(アメリカによる英国への敬意)
寄与者: 印刷所:The Marchbanks Press, New York
内容分類: その他
制作国: アメリカ
クライアント: -
版式: 平版
版式詳細: 平版・写真製版
版式備考: -
色数: 2色
色名: オークル、ダークブラウン
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
IIIF manifesthttps://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/iiif/25318/manifest
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料
最初のアメリカ人に敬意をはらって∽428
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
カナダへの信頼∽455
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
カナダへの信頼∽500
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
アメリカの精神∽233
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
教師たちへ:∽334
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
アメリカ海兵隊はあなたが必要だ∽182
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies