招待状∽3_14_42_1
Type
Book
Issued
1889//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 3_14_42_1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: 3
概要-群: 14
概要-体: 42
概要-部: 1
概要-名称: 招待状
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 22
概要-物的状態-長さ: 236
概要-物的状態-幅: 296
概要-物的状態-縦: 125
概要-物的状態-横: 269
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 90
概要-物的状態-折: 二つ折り
概要-物的状態-面: 下
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
内容記述: 第9回万国東洋学会開会式の招待状。
言語: ja,en
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/05/18
備考: 折線部より断裂しかかっており取扱い注意。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(招待状断片)∽3_14_42_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

太平洋画會展覧會招待券∽3_3_17_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

招待状∽5_18_174_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(行程表)∽3_3_15_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

奥組免状∽3_14_20_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(委嘱状)∽3_14_80
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies