(雑誌抜き取り)∽5_18_104

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_18_104

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 18

概要-体: 104

概要-名称: (雑誌抜き取り)

概要-物的状態-長さ: 225

概要-物的状態-幅: 156

概要-物的状態-返: 反

概要-物的状態-角度: 180

概要-物的状態-折: なし

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

内容記述: 欧州旅行の途中, シンガポールで見聞した文物について述べている。

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

調査年月日: 2005/01/31

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(雑誌抜き取り綴り)∽5_18_103

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌抜き取り)∽5_18_75

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌抜き取り)∽5_18_67

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(雑誌抜き取り)∽5_18_74

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界一周談(其一〇)(雑誌抜き取り)∽5_18_105

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

海外旅行中の笑話(雑誌抜き取り綴り)∽5_18_73

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies