新聞捲収紙ノ現地生産∽I_4_26_14
Type
Book
Issued
1958//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_26_14
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 26
概要-部: 14
概要-名称: 新聞捲収紙ノ現地生産
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 33
概要-物的状態-長さ: 255
概要-物的状態-幅: 185
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
内容記述: 「第六」とあるので、なにかの文書の一部と考えられる。満洲国に有力な捲取紙工場を移駐し、朝鮮、支那へ輸出を図る旨の記述。
言語: ja
過程: ゲラ刷り
資源状態: 単紙/単体
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

新聞新體制確立要綱∽I_4_26_11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

法令「朝鮮事件費外八件支出」の記事∽I_4_55_19
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞紙法改正要綱および記者法草案∽I_4_201_11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

特集 教育テレビジョン 現状と将来を探る∽I_4_102
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

ヒトラー政府の新聞紙政策∽I_4_201_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

大阪毎日地方駐在員∽I_4_100
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies