(「華僑宣伝ニ関スル資料」と書かれた封筒)∽C-1-1-43-1
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-1-1-43-1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 1
概要-体: 1
概要-部: 43
概要-枝: 1
概要-名称: (「華僑宣伝ニ関スル資料」と書かれた封筒)
成立年代-元号: 昭和(推)
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 360
概要-物的状態-幅: 232
概要-物的状態-縦: 190
概要-物的状態-横: 245
形態・形式情報-資源タイプ: 包紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 99その他の内容
内容記述: 台湾総督府東京出張所の封筒
言語: ja
資源状態: その他
備考: 「秘」のスタンプあり
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

南洋華僑分布図∽C-1-1-17
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(「抗日雑誌類 九点」と書かれた封筒)∽C-1-1-43-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

阿呆者ノ救国(広東語、南帰華僑ニ対スル宣伝)∽C-1-1-41-22
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

在台華僑指導並調査∽C-1-1-16
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(「抗日新聞類 十四点」と書かれた封筒)∽C-1-1-42-15
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

南洋華僑概況∽C-1-1-15
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies