南洋華僑分布図∽C-1-1-17
Type
Book
Issued
1938//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-1-1-17
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 1
概要-体: 1
概要-部: 17
概要-名称: 南洋華僑分布図
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 14
成立年代-月: 1
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 660
概要-物的状態-幅: 800
形態・形式情報-資源タイプ: 地図
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 99その他の内容
索引事項-関係地-地域名: 東南アジア
出版者: 台湾総督府臨時情報部
言語: ja
年代範囲: 昭和戦中
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 単紙/単体
備考: マル秘のスタンプあり
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

南洋華僑概況∽C-1-1-15
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

在台華僑指導並調査∽C-1-1-16
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(「華僑宣伝ニ関スル資料」と書かれた封筒)∽C-1-1-43-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

南洋華僑新聞に関する一調査∽A-2-14
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

西尾総司令官履任 重申対華根本方針∽C-1-1-12
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

南洋華僑新聞に關する一調査∽I_4_20
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies